De vrolijkste baby

Opdrachtgever
Cordaid
Middelen
website, diverse advertentie- en communicatie-uitingen voor zowel online als offline marketingkanalen.
Doel
Aandacht creëren voor het welzijn van baby’s en kinderen wereldwijd
In juli 2018 lanceerde Hollandsch-Welvaren de nieuwe campagne voor Cordaid “De vrolijkste baby van het jaar”. De actie wordt ondersteund door het magazine Ouders van Nu. Ouders worden opgeroepen hun baby te nomineren voor de prijs, waarna het publiek een stem kan uitbrengen welke baby zij het vrolijkst, leukst, knapst of liefst vinden. Voor elke stem die via sms wordt uitgebracht, gaat € 1,- naar Cordaid die daarmee de armste kinderen ter wereld een goede start willen geven.

Hollandsch Welvaren is natuurlijk bij uitstek het bureau dat de communicatie over een dergelijk onderwerp op deze wijze weet neer te zetten.

De uitstraling van de campagne is vrolijk en zorgeloos terwijl tegelijkertijd toch aandacht wordt gevraagd voor de vaak schrijnende situatie van baby’s en kinderen in ontwikkelingslanden. De campagne is laagdrempelig en wordt positief ontvangen door zowel lezers van het blad Ouders van Nu, als het publiek dat zich betrokken voelt bij de werkzaamheden van Cordaid.

Heb je vragen over dit project? Neem dan contact op met:

Danya Verrips

Volgend Project