Tv-Sportplezier

tvsportplezier (1)
Aanleiding
De verruwing en verharding in de sport

Opdrachtgever
NOC*NSF en sportbonden in opdracht van Ministerie van Volksgezondheid, Welzijn en Sport (VWS)
Wat
Projectorganisatie met geïntegreerde communicatiestrategie
Middelen
Programma Sportplezier, het digitaal platform Tv-Sportplezier, social media strategie, productie video-content, Tv-Sportplezier auto, communicatiemiddelen, eventorganisatie
Essentie
Ieder kind heeft recht op sportplezier
Doel
Een veilig en prettig sportklimaat creëren door een effectieve, prikkelende en educatieve always-on campagne
Bereik
In de afgelopen 3 jaar bereikten we meer dan 10 miljoen ouders en verenigingsvrijwilligers

Plezier is de belangrijkste drijfveer voor kinderen om te blijven sporten. Kinderen die sporten presteren beter op school, maken makkelijker vriendjes en hebben meer zelfvertrouwen. Kinderen willen geen schreeuwende ouders langs de lijn en verenigingen willen een prettige en veilige omgeving bieden.

Hollandsch-Welvaren heeft de afgelopen 3 jaar ouders en sportverenigingen geïnspireerd, gevoed en een dialoog gefaciliteerd door middel van het digitale platform Tv-Sportplezier. Voor Tv-Sportplezier hebben we een redactieformule ontwikkeld, schreven we inspirerende artikelen en produceerden we videocontent. Daarnaast zochten we de verbinding tussen verenigingen, gemeenten en ouders op door het organiseren van thema-avonden (Lang leve de Sportouder) én het ontwikkelen en verspreiden van het Sportplezier boekje (Opvoedgeschenk 2015).

 

Heb je vragen over dit project? Neem dan contact op met:

Suzanne

Volgend Project Vorig Project