Redactie & Community Management

Redactie & Community Management

Elke dag creëren we content over gezond opgroeien, het gezinsleven of een plezierig sportklimaat. Voor elke klant ontwikkelen we een redactieformule dat aansluit bij de doelgroep. Hiermee creëren we bereik en betrokkenheid. Via social media, het E-loket en evenementen hebben we rechtstreeks contact met de doelgroep. We luisteren, reageren en leren van de verschillende communities.

 

Voor het Centrum voor Jeugd en Gezin hebben wij een E-loket ontwikkeld. Online bezoekers van het CJG kunnen hier terecht met eenvoudige opvoedvragen die niet gebonden zijn aan de regio waar ze vandaan komen. De vragen worden beantwoord door één van de kennisinstituten of door een pedagoog. De complexe en plaatsgebonden vragen beantwoordt het CJG zelf. Het E-loket heeft als doel de vraagafhandeling van het CJG te verlichten.

Het E-loket behandelt vragen als:

  • Onze zoon heeft de laatste maanden regelmatig drugs gebruikt. Hij is hierdoor ongeïnteresseerd, gestopt met school en hij wil niet geholpen worden. Hoe kunnen we hier het beste mee omgaan?
  • Mijn moeder is overleden en wordt gecremeerd. Hoe leg ik dit uit aan mijn dochter van 6?
  • Hoe zorg ik er voor dat mijn peuter zindelijk wordt?