Over ons

Hollandsch-Welvaren is een sociaal-commerciële onderneming, gericht op effectieve communicatie. Wij helpen publieke organisaties met de invulling van hun doelstellingen en communicatieactiviteiten op het gebied van sociale vraagstukken zoals opvoeding, gezondheid en economisch welzijn.

We zetten in op preventie en de bevordering van gezond gedrag in de breedste zin van het woord. Hierbij willen we niet alleen informatie uitdragen maar juist de nadruk leggen op interactie met de doelgroep. Wij stellen mensen in staat om goed geïnformeerd en gemotiveerd, eigen gezonde keuzes te maken.

Wij bieden een tweeledig format

Praktische tools

De bouw en beheer van website en mailservers, volledig contentbeheer op diverse websites en social media, ontwerp en levering van on- en offline communicatiematerialen.

Kennis-inhoudelijke input

Het proactief inzetten en delen van onze kennis en ervaring met betrekking tot diverse sociale, maatschappelijke en gezondheidsbevorderende thema’s voor doelgroepgerichte acties.

Wij bieden een tweeledig format

Praktische tools

De bouw en beheer van website en mailservers, volledig contentbeheer op diverse websites en social media, ontwerp en levering van on- en offline communicatiematerialen

Kennis-inhoudelijke input

Het proactief inzetten en delen van onze kennis en ervaring met betrekking tot diverse sociale, maatschappelijke en gezondheidsbevorderende thema’s voor doelgroepgerichte acties

Ons team

Bas Moreu

Directeur

Creative mastermind en degene die zorgt dat iedereen dezelfde kant op rent.

André Janssen

Commercieel directeur

Reclame-goeroe verovert met zijn scherpe humor en kritische blik het hart van elke ambtenaar.

Danya Verrips

Supportmanager

Regelt het wanneer iets het niet doet en houdt de developers scherp. (Kan ook lekker koken)

Heleen Folgering

Contentmanager

Schrijft teksten waarvan je denkt “Ja, precies!” en zorgt vervolgens voor het juiste plaatje erbij.

Rick Michielsen

Stagiair Marketing

Deelt behalve zijn frisse fit-boy looks, ook zijn frisse kennis op het gebied van marketing.

Santana Jansen

Stagiair grafisch design

Bewijst dat je een carrière kan opbouwen met drie potloden, een plakstift en een tekentablet.