Campagnes

Een specifiek onderwerp in de spotlight zetten? Gebruik een van onze ready-made of maatwerk campagnes.

Er zijn altijd onderwerpen die je als gemeente graag wat zichtbaarder op de kaart wilt zetten. Maar ook actuele thema’s als de ‘Week van de Opvoeding’ of de verkiezingen kunnen een meer prominente uitwerking krijgen op een bepaald moment. Hollandsch Welvaren heeft een ‘menukaart’ met diverse ready-made campagnes die zowel online als offline klaar liggen om uitgerold te worden. Resultaat verzekerd. Meer behoefte aan een maatwerk oplossing? Geen probleem. Mail of bel ons voor meer informatie.

Opa en Oma

Je kunt bij ze uithuilen, ze geven advies en ze passen ook nog eens op je kinderen. Om al die geweldige opa’s en oma’s in het zonnetje te zetten, hebben we deze campagne ontwikkeld. Via social media kun je de leukste opa of de liefste oma nomineren. De winnaars krijgen een familie-fotoshoot cadeau.

Wil je meer weten?

Jeugdlintje

Kinderen kunnen ook helden zijn. Soms met grote heldendaden en soms met hele kleine. Deze campagne wil laten zien dat kinderen hulpvaardig en sociaal/maatschappelijk bewust zijn. Via social media kunnen vrienden en familie hun kleine held nomineren in diverse leeftijdscategorieen. De winnaars krijgen een lintje opgespeld door de wethouder of burgemeester.

Wil je meer weten?

18+ Check

Het is niet niks. Wanneer je 18 wordt verandert er van alles. Het is een grote stap op weg naar volwassenheid. Om die stap iets makkelijker te maken, ontwikkelden wij de 18+ Check. Een handige opvouwbare flyer in pocketformaat met alles dat je moet weten over 18 worden.

Wil je meer weten?

Digitale wegwijzer

Hoe lang mag een kind van 8 op de tablet? En vanaf welke leeftijd kan een kind omgaan met de verantwoordelijkheid van wachtwoorden. Is geweld in games schadelijk?
Het is als ouder soms lastig om thuis een ‘media-beleid’ te voeren. Om toch enige richtlijnen te geven, ontwikkelden wij de folder en online campagne ‘Digitale wegwijzer’.

Wil je meer weten?

Pesten/weerbaarheid

Pesten is een geniepig probleem dat, zodra de aandacht verslapt, al snel weer de kop opsteekt. Ook is het belangrijk dat ouders, scholen en kinderen zich vrij voelen om hier open over te communiceren. Dit is precies het doel van de campagne Sociale Weerbaarheid.

Wil je meer weten?

Week van de Opvoeding

Een jaarlijks terugkerende themaweek die aandacht besteedt aan de leuke en moeilijke kanten van opvoeden. Hollandsch Welvaren gebruikt het jaarlijkse thema om hier op originele wijze invulling aan te geven. Een combinatie van on- en offline communicatiemiddelen helpen de doelgroep op een laagdrempelige manier na te denken over deze onderwerpen.

Wil je meer weten?

Campagne op maat

Heb je zelf een onderwerp dat je onder de aandacht wilt brengen in jouw gemeente? Wij kunnen je helpen met het meedenken, ontwerpen en uitvoeren van een campagne op maat.
Neem contact met ons op voor meer informatie of een offerte.

Wil je meer weten?

Mini campagnes

Soms zit kracht in kleine dingen. Eén artikel met twee Facebookposts en een promotiebudget van 50 euro. Toch kan dit het bezoekersaantal van je website en de volgers van je pagina net die boost geven die je zocht. Wij bieden je keuze uit ruim 10 mini-campagnes met diverse opvoedkundige en maatschappelijke onderwerpen.

  • Dag van de Scheiding ( ook in groot pakket )
  • Week tegen Pesten ( ook in groot pakket )
  • Kinderboekenweek
  • Week van de Opvoeding ( ook in groot pakket )
  • OuderendagDag van de Mantelzorg
  • Dag van de Rechten van het Kind
  • Week tegen Kindermishandeling
  • Nationale Vrijwilligersdag
Wil je meer weten?