Een specifiek onderwerp in de spotlight zetten? Gebruik een van onze ready-made of maatwerk campagnes. Er zijn altijd onderwerpen die je als gemeente graag wat zichtbaarder op de kaart wilt zetten. Maar ook actuele thema’s als de ‘Week van de Opvoeding’ of de verkiezingen kunnen een meer prominente uitwerking krijgen op een bepaald moment. Hollandsch Welvaren heeft een ‘menukaart’ met diverse ready-made campagnes die zowel online als offline klaar liggen om uitgerold te worden. Resultaat verzekerd. Meer behoefte aan een maatwerk oplossing? Geen probleem. Mail of bel ons voor meer informatie.
Opa en Oma
Je kunt bij ze uithuilen, ze geven advies en ze passen ook nog eens op je kinderen. Om al die geweldige opa’s en oma’s in het zonnetje te zetten, hebben we deze campagne ontwikkeld.
Jeugdlintje
Kinderen kunnen ook helden zijn. Soms met grote heldendaden en soms met hele kleine. Deze campagne wil laten zien dat kinderen hulpvaardig en sociaal/maatschappelijk bewust zijn.
18+ Check
Het is niet niks. Wanneer je 18 wordt verandert er van alles. Het is een grote stap op weg naar volwassenheid. Om die stap iets makkelijker te maken, ontwikkelden wij de 18+ Check.
Digitale wegwijzer
Hoe lang mag een kind van 8 op de tablet? En vanaf welke leeftijd kan een kind omgaan met de verantwoordelijkheid van wachtwoorden. Is geweld in games schadelijk? In deze campagne geven we antwoord op veel meer van dit soort vragen.
Week van het geld
Elk jaar is de Week van het geld! Op basisonderwijs, voortgezet onderwijs en middelbaar beroepsonderwijs wordt in deze week aandacht gegeven aan hoe jongeren het beste om kunnen gaan met geld.
Week van de Opvoeding
Een jaarlijks terugkerende themaweek die aandacht besteedt aan de leuke en moeilijke kanten van opvoeden. Hollandsch Welvaren gebruikt het jaarlijkse thema om hier op originele wijze invulling aan te geven.
Campagne op maat
Heb je zelf een onderwerp dat je onder de aandacht wilt brengen in jouw gemeente? Wij kunnen je helpen met het meedenken, ontwerpen en uitvoeren van een campagne op maat. Zowel on- als offline. Neem contact met ons op.
mini campagnes
Eén artikel met twee Facebookposts en een promotiebudget van 50 euro. Dit kan het bezoekersaantal van je website en de volgers van je pagina net die boost geven die je zocht. Bekijk onze kant en klare minicampagnes.